- Dödskalleapa

Spelade tv-spel till kl 4 inatt, va totalt jävla död när jag vaknade . Så det ska jag inte göra inatt, ska försöka sova faktiskt ! Måste vända på dygnet .
Fast jag spelade i ca 2timmar idag faktiskt ;P kan verkligen inte slita mej ! Helt stört .
Har inte gjort så jätte mycket idag, pratade lite med min älskade Caroline förut :) Redigt nice ^^
Gick och la mej en stund efter jag hade ätit, skönt :]

Fick för mej nyss att jag ska läsa upp till matteC . Nu är det så att jag är världen mattenörd, tycker att det är svin kul ! Rätt töntigt att tycka att matte är kul, men nu tycker jag det :)
Det var den enda lektionen jag såg fram till när jag gick i skolan, jösses va störd jag är !



Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej jag bloggar nu!

2011-01-02 @ 20:27:39
URL: http://murraan.blogg.se/
Postat av: Marie

Silfver, glömmer väl aldrig dig du lilla :) <3

2011-01-03 @ 06:22:27
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0