- Höna

Spelat tv-spel är väl det ända jag har gjort idag . Finns inget annat att göra i Skara, piss "stad" .
Ätit har jag ju självklart gjort med, druckit kaffe jaa det är viktigt förstår ni !
Imorgon blir det väl samma sak, äsch vem bryr sej egentligen .

Finns många orsaker till att jag inte gillar människor . Men detta är nog det värsta .
- Giriga på alla plan
Folk vill ha allt, dom vill vara bäst, dom vill stå längst upp på pedestalen och skina . Och dom gör ta mej fan allt för att få göra det .
Att människor begär så mycket av andra är äckligt, begära uppmärksamhet på det plan som inte borde finnas . Jag har vart med om denna begäran av uppmärksamhet, hemsk jävla människa .
Dom vill vara speciella helt enkelt när det gäller den sortens girighet, finns många olika sorters girighet nu för tiden, patetiska människor .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0