- Lemur

Skolan idag då, höhö men det viste ni nog redan ;P
Hände inte allt för mycket tror jag, rätt segt . Alexander gjorde 2 båtar till mej av papper på mattelektionen :) och en innan han hade lektion :P Rolf, vår as sköna mattelärare, gjorde en svala på mattelektionen :P Sen lekte han med den .
Min håltimme var typ 2½timme lång :/ inte nice alls må jag säga . Satt och väntade på Linnea för hon är den enda som har håltimme då med :P Men hon va redigt seg .
Lisa kom efter en stund och då gick jag ut och röka faktiskt . Satt och lekte med mina båtar med, rätt kul faktiskt, jag är barnslig .
Gick till mor efter skolan för jag orka inte gå hela vägen hem :P Där satt och pyssla ihop ett hjärta av ståltråd . Duktig jag är !

Jösses då, generad på högnivå idag höhö

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0