- Panda

Va hos Niklas idag, gick jävligt fort :P Hade inte mycket att säga, det brukar ta en timme men det tog typ 30minuter :P Knappt det .
Pratade lite om skolan, mina funderingar, mina framsteg och lite allmänt bara :) Ska dit igen 20/1 .
Tror faktiskt att alla behöver träffa en psykolog, få prata om det man funderar på, prata om det som skämmer en i vardagen . Riktigt skönt att få ut det, det känns inte som Niklas är en psykolog, han sitter inte och skriver ner allt man säger utan man sitter bara och pratar som man pratar med vem som helt . Han är svin bra .

Annars har jag inte gjort något idag, druckit massa kaffe som vanligt . Har inget annat att göra faktiskt .
Skulle fikat med David igår men han kom inte, blev faktiskt inte förvånad om jag ska va ärlig . Ville ju träffa lite folk innan jag börjar skolan så jag kan tänka på skolan sen, aja .
På fredag ska jag till Axvall, jag ska leka lärare med min mor ;P Eller jag ska va på fritids så jag kan väl pyssla med barnen eller något :P Kan ju va rätt skönt . Har inget att göra iallafall .
Vet inte vad som händer mer i veckan faktiskt . Blir väl rätt dött skulle jag tro .

Om någon vill hitta på något så är det bara att ringa ! Eller bara komma hit .

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0