- Panter

Om 3dagar så kommer jag tillbaka till verkligheten efter 4år .
Den verkligheten jag känner till är hemsk, inte trevlig alls . Jag har levt i min egna värld som senaste åren, mina regler över mej själv och så vidare .
Hur kommer det gå att börja skolan igen när folk säger vad jag ska göra och när ? Jösses, jag hatar det .
Men det är väl bara att vänja sej antar jag, det är ju bara 5månader nu i vår .
Verkligheten skämmer mej, fuck it asså .

Har inte hänt så mycket idag, var med min mor på skolan idag . Satt bara och pysslade . Var bara 3 barn där, ingen av dom vågade prata med mej .
Handlade lite sen, åt mat och sen blir det en liten middagslur .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0