- Sköldpadda

Just nu tittar jag på Top Model15, när dom fotograferades handlade det om mobbning, olika ord dom hade blivit kallade .
Då började jag tänka på vad jag har blivit kallad dom senaste åren då jag har visat alla vem jag är . När jag var halvskallig, svart runt ögonen och stort svart tuperat hår .
Blev även mobbad för min vikt när jag va yngre .

Dessa ord hörde/läste jag varje dag:
Äckel, luder, slyna, hora, slampa, punkaräckel, ful, fet
Jag har ett mycket hårt skal så jag visade inte något, men på insidan gjorde det riktigt ont .
Att folk jag inte ens kände eller viste vem dom va sa sånt till mej, helt utan anledning .
Kan inte förstå varför dom sa endel ord för jag är ingen hora t.ex .
Inte konstigt att dom flesta har dåligt självförtroende .

Mobbning är något jag är mycket imot . Även fast jag aldrig har gett mobbare njutning att se mej bli sårad så vet jag precis hur det känns .

Jag är stolt över den jag är .


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0