- Skunk

Det jag är mest nervös för att börja skolan det är att jag blir tönten i skolan, det va ett tag sen jag va en tönt .
När jag gick i skolan så hade jag faktiskt lite status ;P man viste ju vilka man skulle umgås med vafan, nu har jag ingen aning .
Äsch, får vara mej själv och om folk inte tycker om den jag är så är det deras förlust faktiskt . Jag är ta mej fan rätt jävla underbar .

Idag ska jag duscha, kan ju inte komma till skolan första dagen och se ut som en smutsig uteliggare .
Annars vet jag inte vad jag ska göra, ikväll ska jag tömma min burk med sömntabletter för att få sova ;P annars kommer jag nog inte kunna somna alls ! As nervös .
Hm, vad ska man göra mer tro ? Platta håret måste jag fan göra, blääh .
I veckan blir det väl bara skolan, vill verkligen se hur mitt schema ser ut så kan jag planera buss :P Jaa, jag är sån . Måste kolla sånt och skriva upp, mjoo rätt mongo är jag med !



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0