- Zebra

Idag så somnade jag i skolan, kollade på film imorses hela skolan för det va då temadag, men jag tyckte att filmen var mycket tråkig så jag somnade . Jävla lyckat .
Annars har väl dagen vart bra antar jag, har inte hänt allt för mycket . Töntar runt med Alexander, irreterat Splinter (Richard), druckit kaffe, rökat och tagit en promenad till Ica .
Imorgon är det vanlig dag, lektioner, 3½ timme Naturkunskap, det gillas inte . Hoppas jag hinner med 12bussen så kan jag slappa jävel när jag kommer hem ^^
Behöver fan ta en sväng till systemet känner jag, är allt rätt jävla ölsugen . Får ta det när jag ska hem från skolan imorgon, ska se om jag kan skrapa ihop lite pengar HÖHÖ

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0