- Boxning :]

Jag och Jacob har börjat tävla om vem som kommer gå ner mest i vikt ! Tävlingsmänniska som jag är så tänker jag ge järnet på detta !
Inte bara med kinect utan ska börja äta ordentligt med och promenader måste det också bli :) Inte säkert att jag orkar med kinect varje dag och man måste variera lite !
Har morgonboxas :) Riktigt jävla roligt är det ! Dom visar exakt hur man ska göra och säger till om man gör fel och sånt :) Måste vara itakt med sin personliga tränare, inte helt fel med personlig tränare !

Idag ska jag inte göra något speciellt hade jag tänkt, får väl se . Promenad senare kanske för att mjuka upp benen lite för jag har världens träningsvärk från igår :P Men jag känner mej riktigt duktig som har blivit så aktiv av mej ! Nee, nu ska vi inte vara så ego :P
Hm, veckan då ? Hoppas på jobb ! Men tror inte det kommer bli något :/ Tråkigt värre !
Behöver pengar så jag kan åka ner till Linda ! Oj jösses vad jag saknar henne :/

Nåt mer som ska berättas ? Nee

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0