- Där ser man

Är hemma hos min faster :) Hon och henne gubbe kommer hem i eftermiddag nån gång .
Hade inte allt för roligt igår kväll så fick lite besök, lite förvånad blev jag faktiskt, hade jag verkligen inte trott !
Det blev folkisar, film och elaka kommentarer till varandra, inget ovanligt ! Biten i tån och slickad i ansiktet blev jag med, jösses så mysigt !
Har inte sovit något inatt så jag är rätt jävla trött, han tycker jag är så elak när han försöker sova för jag håller honom vaken hela tiden :P Men när han sov förut lät jag honom faktiskt vara även fast jag hade svin tråkigt ! Jaa, jag kan allt vara snäll ;P
Han drog vid halv11 kanske ? Nåt sånt . Så jag satt ute lite förut och fick lite sol :) Försökte sova lite nyss med men självklart ringer det på dörren och där står farmor, eh ? Hon va här i typ 5 minuter :P men jag strunta i att lägga mej igen, får lägga mej tidigt idag istället !
Blir väl att gå ut om en stund igen, får passa på att sitta ute i solen när den väl är framme :) Så varmt och skönt, älskar det !

Han: Jag tänktre på Scrubs, på dr Cox och Jordan, dom är elaka mot varandra men dom funkar ju bra ihop iallafall . Det gör ju vi med .
Jag: Joo, det är nog sant
Vart jag förvånad ? Yeees


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0