- Feber, feber och mer feber

Har fortfarande feber, hatar det verkligen . Får lite smått panik för jag måste ringa sjukan nästa vecka för att kolla upp det :/
Då blir det ju troligtvis blodbrov som jag hatar, eller inte hatar, utan är livrädd för sprutor . Antingen så tar dom mitt blod eller så trycker dom in något i mej .

Tog ett varmt bad förut för jag vaknade efter min middagslur och var genomsvett, ansikstmask, skum och en öl . Det va dock inte så avslappnande som jag hade hoppats på :/ men jag blev ju ren iallafall
Har inte hänt allt för mycket mer idag, pysslat lite bara .
Kanske får en soffa och en ny fåtölj nästa vecka :) Inte helt fel, en anledning till att möblera om !

Jag saknar Sandra så mycket att det gör ont ! <3

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0