- Födelsedagsveckan

Måndag:
Jacob och Lenita kom hem en sväng :) Jacob var dock en party-pooper så han drog hem tidigt .
Lenita stannade till ca 6 på kvällen, vi pratade om allt och inget, riktigt skönt faktiskt .
Sen efter hon hade åkt så tog jag en öl för jag hade fått ett flak av bästaste JAcob :) Det var min födelsedagspresent från honom, gulle då !

Tisdag:
Jacob skulle komma hit på dagen men jag va sjukt trött så jag sa att vi skulle träffas på onsdagen istället, men sen efter jag hade sovit lite så blev jag rätt pigg och tvingade hit honom för att dricka med mej :P
Han kom hit och vi kollade på tv och börja dricka lite, sen ringde Sara och tyckte att vi skulle komma till badet så vi vandrade dit, mjaa det är ju en bit så det tog sin lilla tid ! Och jag sa till Jacob att jag kunde dricka upp min öl innan han kunde dricka upp sin grogg, han är då en tävlingsmänniska så han drack upp den först, en stor jävla grogg ! Så han var allt lite runt under fötterna !
Efter en stund med Sara så vandrade vi hem igen, kollade på 2 filmer och sen bestämmde jag att vi skulle sova för jag hade "vilat ögonen" lite vid andra filmen .

Onsdag:
Jag vakna vid halv1 och gick upp, drack kaffe, röka lite, va inte allt för nykter när jag vaknade :P Maha det är nice !
Jacob kom upp vid 1, såg inte allt för pigg ut . Drog sen vid halv2 .
Vid 5 kom Marie :) Hon fick självklart mat som vanligt när hon kommer hit ;) Vi båda åt ju då alldeles för mycket mat, grillad lax, sallas och potatis .
Vi vandrade ut med filten till gräset för det va mycket fint väder otroligt nog :) Sen fick jag ringa runt till Jacob och Sara så dom kunde komma hit, jävla krångel men det fixade sej
Dom kom hit så fick jag presenter, som jag hade sagt att jag inte ville ha ! Fick en gigantisk korg av Marie med lite smått och gott (det fick jag när hon kom hit), korsord, godis, lypsyl, jordgubbar, någon annan rolig frukt och massa mer (mycket uppskattat) Av Sara fick jag en töjning och av Lenita fick jag en glasnalle med en jätte gullig text :) Allt jag fick va extremt uppskattat
Senare så gick vi in sen kom Jessica och 2 killar, dom va här till kl12 sen fick alla dra för jag va trött ! Åt lite sen blev det sängen för min del

Torsdag:
Jacob kom hit som vi hade bestämt dagen innan, vid 12 kanske ? Kollade på Cornelis filmen :) Älskar den !
Dock va han inte här så länge :/ Riktigt tråkigt faktiskt ! Saknar honom redan :(
Jag gjorde inte allt för mycket den dagen, blev rätt slappt, städa lite i rummet och så .

Det va en bra födelsedag faktiskt, fick vara med mina nära och kära .

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0