- Helg :)

Jösses vad jag bloggar mycket ! Riktigt läskigt faktiskt :P

Idag har jag inte gjort så mycket än så länge, ett armband till min syster och så har jag gjort ett till Marie :) Får se om Maries passar, annars gör jag ett nytt :)
Vet inte vad jag ska göra idag faktiskt, blir väl en sväng till systemet sen om jag inte får mitt flak . Film blir det väl ikväll med antar jag, har inte allt för mycket att göra .

Vet inte om det blir någe trav för mej i helgen, beror helt på vädret och min älskade feber som kommer tillbaka lite då och då, vet inte varför borde kanske kolla upp det ?
Men mej, får väl se vad som händer :)

Min älskade vän Marie <3


Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

Synd att du inte kom :( det blev ju så bra väder! <3

2011-07-25 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0