- Irritationsobjekt

En liten lista på saker jag irreterar mej på i min vardag:

- När familjen använder starka dofter när dom vet så väl att min astma har blivit värre
Ibland använder dom saker som luktar extremt mycket, t.ex: Parfym, aftershave, hårspray, olika sorters ljus och mjukmedel till tvätten som luktar otroligt mycket .
- Lat syster
Hon skulle ju jobba i 3 veckor, kommujobb, men nu när det är sista veckan så är hon "sjuk" . Hon skiter ju totalt i att hon tjänar pengar, det är ju så mycket skönare och roligare att ligga i sängen, sitta vid datan, glo på tv och träffa kompisar .
- Grinig pappa
Han är inte så jävla glad över att mamma har börjat jobba igen efter 2veckors semester, han blir som en zombie . Sitter vid datan, kollar på tv, sover, sitter på balkongen och annat slappt, eller han går ju ut med Sebastian, men när jag frågar om vi ska göra något så vill han inte .
- Pengaångest
Jag tänker på pengar 24/7, endast för att jag inte ha några . Vill inte använda pengarna jag har sparat hittills till tatueringa men snart känns det som ett måste . Då får jag börja om med mitt sparande . Just nu längtar jag efter att få börja skolan så jag får lite pengar även fast jag inte får några innan slutet av september .
- Skara
Det finns absolut inget att göra i Skara, helt jävla dött . Allt försvinner ju hela tiden, även folk jag känner . Vill så gärna flytta bort från Skara, behöver inte vara långt utan bara härifrån ! Klarar inte av att vara så jävla isolerad, jag gör absolut inget på dagarna, kommer inte på något att göra i denna piss"stad"
- Mina sömntabletter
Jaa, jag sa igårdagens inlägg att sömntabletter är nice om man blir snurrig i huvudet, men dom jag har gör mej allmänt degig och jag drömmer så sjukt mycket så jag får ingen rikig sömn iallafall . Går runt och gäspar hela dagarna, inte så jävla roligt faktiskt . Det är inte lätt att få andra heller när man inte får någon tid hos sin psykolog !
- Matångest
Jag vill ju gå ner i vikt, det är det jag också tänker på 24/7 . Jag har svullnat upp som fan det sista, hatar det . Bara för jag tänker på det så mycket så har jag nästan slutat äta, det är hemskt att vara så sjukt hungrig men sen när du äter så känner du dej så äcklad av dej själv för du äter som en jävla gris . Vet inte hur jag ska få bort dessa tankar, vet inte hur jag gjort dom andra gångerna som jag har tänkt så . Hatar det

Det finns säkert mycket mer, men vem vill ens läsa om detta egentligen ? Vet inte rikigt varför jag skrev det faktiskt . Behövde väl få ut det antar jag . Så är det

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0