- Jodå !

Kom hem för en stund sen från min faster, joo det va riktigt trevligt faktiskt ! Lekte med Tea (kusinens och hennes sambos hund), jätte god mat och fika :)
Det bästa var nog fan kaffet jag fick av kusinen Sofia, var troligtvis från Joan med :) Mycket tacksam över detta, luktade helt underbart !
Fick även pengar för att jag fyller år nästa vecka, sommarpengar och tackförhjälpenmedkattenpengar :) Inte helt fel med pengar !

Just nu sitter jag och pratar med Jacob om Metallica imorgon, har har en biljett och jag skulle gärna se dom, inte problem bara han hämtar mej . Får väl se hur detta går !
Ska inte göra allt för mycket denna afton, blir lugnt :) Det är skönt !

Här kommer 3 bilder.

KAFFE ! <3


Pengar :)


:)


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0