- Människor i all ära

Folk dömer mej för det jag gjort även dom som gjort samma sak, dom dömer mej för den skit jag hållt på med .
Dom stirrar upp när jag säger vad jag gjort och vad jag har vart för något .
Men det är mitt liv, jag gör va jag vill med mitt liv, jag vill göra det jag tycker om, det som ger mej några timmars frihet, det som gör att alla tankar försvinner .
Lägg er inte i mitt liv, ta hand om ert egna istället . Skiter totalt i va andra gör så ta och skit i mej .

Idag kommer det släkt och jävelskap, inte kul alls ! Hatar släkten, dom gillar inte mej heller :)
Sen ikväll kanske det blir en sväng till faster, får se om jag pallar mer släkt, väldigt tveksamt faktiskt .
Gårkvällen va trevlig i Varnhem hos fröken Caroline :) Tog halv12 bussen hem efter någon timme ute i det kalla vädret ! Frös halft ihjäl :/
Men det va riktigt gött att sitta och prata med henne, saknat det !

Snart en ny vecka, tandläkarn och sen ringa sjukan kanske ? Kolla varför jag har feber jämt och sen kolla hur fult ärr det kommer bli om jag tar bort mitt födelsemärke . Kul . . .

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0