- Mjoo, knas

Sett den nya Coca-cola reklamen ? Inte konstigt att folk får ätstörningar och andra komplex ! Alla där är supersmala och killarna har en redig tvättbräd .
Var är alla dom "normala" människorna ? Dom med lite hull ? Dom som inte har en perfekt kropp ?
Detta är något jag verkligen stör mej på, talar ju från mina egna tankar när jag ser reklamer som denna, många fler reklamer är sånna . Smala och tvättbrädemänniskor, men varför ?
Är detta det ideealet vi har av hur vi ska se ut ? Men det finns ju människor som inte vill vara så smala utan trivs med att vara mulliga och ha former .
När blev det snyggt med en pinne med småtomater som tuttar, en platt rumpa och inga höfter ? Hm, mjaa smaken är som baken . Men jag tycker ändå att det är fel i reklamer !

Jag själv har kämpat med att gå ner i vikt i flera år, jag har lyckats gå ner 17kg allt som allt . Men jag blir ju inte så jävla glad när man ser någon på tv och i tidningar som visar hur man tydligen ska se ut när jag verkligen inte gör det .
Just nu äter jag bara en gång om dagen, har ingen större matlust längre . Den har bara försvunnit . Så jag lever verkligen på kaffe, vatten och cigg på dagarna . Vilket inte är bra alls, men va ska jag göra när jag inte har någon matlust ? Tvingar jag i mej maten så spyr jag, funkar ju inte .

Det var min åsikt om den här jävla reklamen som vi ser överallt . Det kommer troligtvis aldrig försvinna så fler och fler kommer få ätstörningar och dåligt självförtroende, jag tror det iallafall .
Hade man kunnat stoppa detta så hade jag gjort det, in med fler fylliga män och kvinnor !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0