- Nemen ?

Gick och la mej vid 12 inatt, hur jävla trött som helst . Innan det så gjorde jag en egen liten spargris till alla mina småkronor, sparar till skolan börjar så jag kan köpa kaffe ;)
Gjorde inte allt för mycket igår, va rätt lugnt .

Idag har jag inte gjort ett piss, förvånade ? Nee .
När jag vaknade hade jag fått sms av muppjäveln, det hade jag inte räknat med kan jag ju säga ! Har inte pratat med honom sen han va här och det va ett antal veckor sen . Mjaa, lite förvånad blev jag allt .
Ska väl inte göra något speciellt idag, kanske pyssla lite ? Vem vet, finns inte allt för mycket att göra här i Skara och jag har inga pengar så jag kommer ingenstanns, det suger ju lite smått !

Får väl se vad som händer i veckan, har inget planerat iallafall tror jag ?
Aja, får ta dagen som den kommer känner jag lite sådär !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0