- Neutralt humör

Just nu har jag inget humör alls, varken glad, ledsen, arg eller deppig . Fattar inte hur det blir så faktiskt, förut idag har jag vart glad och sånt men nu är det helt borta .
Hm, det är mycket jag inte förstår med mej själv, hur min hjärna funkar . Hm

Idag har jag inte gjort allt för mycket, lite armband som vanligt . Tänker inte lägga upp bilder, hur kul är det att se dom flera dagar i rad liksom ?
Försökt sova lite, men det gick ju pissdåligt som vanligt . Har inte sovit normalt på snart en vecka, riktigt jobbigt . Hur jävla trött som helst .
Grannen sitter på balkongen med mina föreldrar, inget ovanligt det heller . Men hon är trevlig så det är lugnt .
Har inte tränat idag, har inte orkat . Igår när jag gjorde det fick jag nästan ett astma-anfall, inte kul alls . Kunde inte andas ordentligt på 10minuter, fan va jag hatar när det händer, hitta inte min inhalator heller ! Fan va lyckat då . Hatar astman .

Det är ju då trav i helgen, vet inte om jag ska dit . Får väl se hur vädret är annars sitter jag hemma och degar, oj va ovanligt !
Får väl se va som händer helt enkelt .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0