- Pyssel är ju . . . kul

Idag har jag inte gjort något speciellt, har vart svintrött för jag börjat ta mina sömntabletter igen och dom gör mej hur seg som helst dagen efter :/
Så det har vart tv, balkongen, dator och pyssel idag . Dekorerade en låda och fixade en liten skylt till min kaffe-slantar-burk :P Sparar småpengar så jag kan köpa kaffe i höst i skolan :) Så slipper jag tigga av folk, inte allt för uppskattat när man gör det .
Sov lite förut, som sagt jag har vart jävligt trött idag, så det blev en liten tur till sängen förut .

Just nu sitter jag och kollar på tv bara, allmänt tråkigt . Blir väl sängen om en stund, ta piller och sen krypa till sängen ! Nee, jag kryper inte till sängen :P Dom är inte så roliga, finns mycket mycket roligare ! Jösses, sånna man blir helt snurriga av ;) Nu kommer ju alla tro att jag är värsta knarkaren, men neeej det är jag faktiskt inte . Men det blir så när man har haft flera olika sömntabletter . Och dom man blir snurrig av är bra, jag sover riktigt gött av dom .

Detta har jag gjort

En tråkig trälåda till en låda med färgglatt papper :P


Det står kaffe slantar på den


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0