- SVETT !

Jaa, jag köpte det :) Har stått och hoppat, boxas, "rockringat" och mycket mer i 2-3 timmar ;P
Det ser så lätt ut på reklamen och sånt men jäääävlar va jobbigt det va ! Speciellt för någon som aldrig tränar, jag går väl bara promenader isåfall :P
Även på Adventure blev jag svettig, jääävlar i mej ! Sen fick det bli lite boxning ;)
Om jag inte går ner i vikt nu när jag ska försöka göra detta så ofta jag orkar så blir det akut fettsugning !
Trängsvärk imorgon ? Joofan !

Har inte gjort något annat idag, eller va nyss inne och duschade av allt svett :P Riktigt riktigt skönt !
Imorgon får vi väl se om jag kanske kan jobba lite, HOPPAS ! Annars ska jag väl leka med kinect ;)
Man får gärna ringa eller komma hit :)

Höhö :) <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0