- Svullo

Jag känner mej som en fet elefant, jag klarar inte av detta mer :/ Måste verkligen fixa detta, har gått upp i vikt som fan !
Så det blir att träna, promenera, sluta äta godis och äta nyttigare .
Självförtroendet är verkligen nere på botten igen, detta sugen nåt så in i helvete .


Har inte gjort något vettigt idag alls, inget ovanligt nu för tiden . Har försökt få tag i muppjäveln men han svarar fan inte, blir väl inte allt förvånad :/ Vill inte vara hemma längre, hatar det .
Får väl be på mina bara knän snart så jag kommer dit, kanske i veckan ? Får se .
Ruttnar ta mej fan bort här hemma . Joo jag vet, gnäll gnäll gnäll . Men tänk själva att bara sitta hemma och glo ? Hur jävla roligt är det !? 

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0