- Tankarna snurrar

Jag trodde inte att bästa vänner glömde bort varandra men jag hade fel, det gör fortfarande ont, otroligt ont .

Har inte hänt något vettigt idag, har knappt gjort något allt . Pysslade lite förut bara .
Vart en konstig dag, har inte haft någon tidsuppfattning direkt och har vart allmänt borta . Inte kul alls .
Knappt ätit något heller, inte ens fikat och jag är världens fikamonster annars .
Har fortfarande feber med, bra att det har vart Svampbob hela dagen så jag har haft något att kolla på :)

I veckan ska jag vara kattvakt igen :) Riktigt skönt ! Komma bort från valhall lite, dock bara 2 dagar, men bättre än inget ! :)
Kanske blir lite jobb i veckan med ! Hoppas mor min har massa barn så jag får jobba ;P Känner att jag måste ha något att göra, får lite smått panik snart . Fast alla andra gånger jag har hoppats på det så blir det inte så :P Aja får väl se .
Annars vet jag inte vad som händer mer i veckan faktiskt .

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0