- Underbara

Jag saknar Sandra så sjukligt mycket :/ Har inte träffat henne på typ 1½ månad, hatar det !
Kommer inte träffa henne i höst heller, vem ska jag då fjanta runt med !?  Vafan :(
Trodde verkligen inte att jag skulle få en så underbar vän som henne när jag började skolan, fick även andra med men hon har en speciell plats i mitt hjärta .
Hon gjorde min dag när jag va i skolan och va lite små nere, hon fick mej att skratta så jag kunde börja gråta ! Inte många som lyckas med det !
Denna människa betyder så sjukt mycket för mej så jag kan knappt förstå det själv .
När vi var med den där jobbiga människan så skicka vi sms till varandra: HJÄLP MEJ ! Mjaa, helt normalt !

Efter liseberg så hade vi korridorshäng, shit i helvete va jag skratta ! Tårarna sprutade XD HAHAHA LOL !
Folk trodde jag hade druckit hur mycket som helst och det va samma på festen, vi satt på golvet och fjanta jävel ! Inte bra när det är alkohol inblandat ! Jävlar :)
Kunde få världens skrattanfall när jag var med henne, kramp i magen ? FUCK YEAH !
BAJS PÅ SNOPPEN !

Saknaden efter dej min underbara vän är så stor så det gör ont, för varje minut så saknar jag dej mer .  
Det gjorde ont att få sommarlov och veta att du inte kommer tillbaka i höst .
<3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0