- Vart tog sömnen vägen ?

Dom senaste 3nätterna har jag sovit pissdåligt :/ Vaknar och somnar hela natten, as jobbigt . Spelar ingen roll om jag tar sömntabletter eller inte, kanske skulle ringa Niklas och säga att han får ge mej andra tabletter ?

Fick en liten trevlig räkningspåminnelse idag, mm va mysigt ! Härligt med räkningar när man inte har pengar ! Och om jag går till posten för att betala en räkning på 168kr så kommer det gå på över 200kr, inte okej !
Ska prata lite med mor och far sen tänkte och fråga om dom kanske kunde betala den sen så får dom pengar .
Hm, idag då ? Vad ska man göra ? Ingen aning faktiskt, har inte planerat något alls . Får väl se :)
Snart blir det en dusch iallafall, lite mat med kanske ? Mjaa, är rätt hungrig !

Morgon träningen:
Rockring 1.20min
Armträning 10min
Konditionsboxning Lätt/Medel 14min
Låter inte så jobbigt dom där ynka minuterna, men kom och testa själva så !
Riktigt jävla svettig, jätte mysigt !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0