- WÄÄÄÄH !

Hade jag haft 900kr så hade jag vart på väg ner till Maiden just nu, men det har jag inte :/
Jacob hade skickat sms men mjaa, jag är sjukligt fattig så det suger ju rätt jävla hårt !

Har dammsugit mitt rum och hallen här nere, svettigt ? Jaa, det kan man lugnt säga . Så det blev en dusch efter det och en kall öl :) Gött så
Blir väl inte mycket mer idag, film ikväll antar jag som det brukar bli :P
Imorgonkväll blir det kalas, inte det roligaste men jag har något att göra iallafall ! Söndag blir det slapp, yees söndagar är slappdagar :P

På onsdag så är det ju då min födelsedag och jag har allt hittat några att fira med :D Jacob, Lenita, Johnny, Magnus, Sara och kanske Jessica och Jon :)
Jag känner ju inte allt för mycket människor här längre :/ Det suger ju rätt hårt må jag säga !
Om Marie inte jobbar så får hon gärna komma hit ! Saknar dej gullunge <3

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

Är sämst i världen på att komma ihåg när jag jobbar, men är jag ledig skulle jag inte missa det för nåt i världen! <3 Kössen på dig

2011-07-02 @ 11:29:44
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0