- Wiiiiie !

Idag har jag vart på banken och satt in 1000kr, letat över hela "staden" efter fotobok det blev 2st, sen kom Lenita och lite senare kom Jacob ! Jösses vad jag har saknat honom :)
Vi satt och prata ett tag sen drog Jacob :/ inge kul ! Men jag fick min födelsedagspresent :) Ett flaköl ^^
Han kommer igen på onsdag ^^ Kanske tidigare för han glömde sina solglasögon här :P
Vid 6 åkte Lenita och då gick jag och la mej en stund, jag är hur jävla trött som helst, knappt sovit något dom senaste nätterna . Svin jobbigt
Ska börja fixa i fotoboken om en stund, har ju endel bilder från festerna ! :P

På onsdag kommer Marie ! HAPPY HAPPY :) <3




Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0