- Älskade vänner ! <3

Var och tittade på när studenterna gick till balen :) Jösses vad avis jag blev ! Det är denna helgen på året då jag ångrar att jag hoppade av, vill så gärna ha en vit mössa och sen skaffa en svin dyr balklänning jag bara kommer använda en gång och gå på bal :)
Såg "lille" Daniel :) Så fin han var ! Jösses :D Dock tog jag ingen bild :/ Såg honom väldigt snabbt tyvärr ! Men va fin han och hans dejt var :)
Såg även min syssling som vi INTE var bjuda till i fredags, men hon var också fin faktiskt :) Jävligt dåligt att vi inte var bjudna i fedags, det var inte populärt hos mej .
Och så såg jag mina älskade och saknade vänner My och Jimmy ! Fick tårar i ögonen och en stor gråtklump i halsen när jag såg dom, men det var av glädje, massa massa glädje :') Jösses vad fina dom var ! <3 

Kärlek till dessa människor ! <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0