- Bilder från veckan

Sa ju att jag skulle slänga upp bilder från veckan så här kommer dom :) Nee det blir inte många faktiskt .


Jag satt och gjorde små blomkransar i solen :)


Båda tjockisarna


Jaa, detta stog vid solstolen :P


Datorn va med ute så jag kunde lyssna på banditrock ! :)


Sola, sola, soooola !


Det va allt :) Försökte nyss ta en bild på mitt brända skinn :P men det gick inge bra :/ Men det är inte vackert, inte bra att sola med linne ! Fin fina linjer man får på axlarna ;P
Hoppas på mer sol och värme :) det ser ut som solen kommer fram här nu men man vet inte helt säkert :/ Jag vill ha mera sol !

JAG SAKNAR SANDRA !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0