- Dom bästa

Dessa 2 människor är dom bästa, vi har gått igenom massor tillsammans

Sabina:
Hon räddade mej från döden, en skyddängel . Hade jag inte lärt känna henne så hade jag aldrig suttit här och skrivit detta . 
Hon har lärt mej att säga ifrån och vara mej själv, jag är evigt tacksam .
Vi har bråkat, skrattar, gråtit tillsammans . Förlorar jag henna så går jag under .
Jag hatar att hon bor i Sthlm, saknar henne otroligt mycket . Hur hon bara kunde ringa och ville ha en kopp kaffe . Kan prata om allt med henne .

Marie:
Hon gör mej alltid glad, när hon kom hem en stund bara för att dricka en kopp kaffe och snacka lite skit gjorde min dag .
Även vi har skrattar och gråtit ihop, bråkat ? Njaa, inte så allvarligt iallafall tror jag .
Vi har supit ihop när något har gått rent åt helvete .
Det finns bara en av denna människa, jag kan leta över hela världen men jag kommer aldrig hitta någon mer .
När jag flyttade så sakna jag mest av allt att sitta ute med henne och dricka kaffe och kolla på så ska det låta varje fredag .
Hon lärde mej att bli en riktig kaffekärring

Jag älskar dessa 2 människor så otroligt mycket, hade jag inte dom skulle jag inte leva . Dom förgyller mitt liv så otroligt mycket .



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0