- En vana

Har inte hänt allt för mycket idag, duschat, kollat på lejonkungen, sovit, suttit ute och druckit kaffe . Mjaa, min dag . Skulle dammsugit men palla .
Imorgon hoppas jag på fint väder så jag kan sitta ute och få tillbaka min färg, det behövs för jag börjar fan bli blek igen, hatar detta !
Lite senare så ska jag kolla på Silent Hill för 100ande gången :P Älskar den !

I helgen (även fast det är långt dit) så ska jag till faster för att fira hennes, hennes gubbes och min födelsedag, blir nog bra . Jag är inte den som helst träffar släkten men det får väl gå .
Helst skulle jag vilja gå på fest och supa skallen av mej, det är det jag saknar med skolan . Fest varje helg !

Ännu en gång så blev mitt hjärta krossat, tänker inte få känslor för någon mer . Det blir bara fel iallafall .
Det blir att stänga inne dom, bäst så . Jag ska tydligen inte få vara glad, fuck it


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0