- Fantomens häst

Kan inte sova för mina knän värre, det vänstra har jag jätte stor lust att såga av för det gör så jävla ont :/
Tror jag får ringa sjukan och se vad jag kan göra, hoppas på tabletter för smärta :/

Igår fick jag träffa Sabina :) Jätte kul ! Vi satt och prata på balkongen till halv12 kanske ? Det va riktigt skönt att få prata med henne igen, få prata ut helt .
Inte så lätt att få prata ut genom telefon så det va jätte skönt att hon kom hit :)

Jag är helt redo för att dra till min faster :) Allt är packat och klart faktiskt, det gjorde jag igår när jag va riktigt arg, fast jag hade ju skrivit en liten lista faktiskt :P
Så sen ska jag väl dricka lite kaffe och sånt sen drar jag iväg :) Har inget behov av att stanna här längre än vad jag känner för .
Hoppas att jag kan skaffa lägenhet i höst, skulle va så jävla skönt ! (Då kan jag va naken jämt)

Jag är snuskig och pervers !

Packningen för en vecka ;P


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0