- Glömma minnen !

I höst när jag börjar få pengar igen så ska jag lägga undan lite varje månad för att spara till tatuering, ska täcka hela vänstra underarmen :)
Det är fan dags att glömma dessa minnen från förr . Nu när jag mår bättre och inte gör sån skit längre !
Längtar som fan :) Ska hitta någon som kan rita med ! Det lär ju ta ett tag, för skåningen ville ju inte göra det ! Helvete då :/
Aja det fixar sej .

Skördade mina potatisar idag, HA ! Vilket slöseri med tid det var då, jävla bebispotatisar :/ Aja, några blev det iallafall
Pratade med Jacob halva natten :P Det va roande må jag säga . Somna direkt sen, väldigt ovanligt . Men jaa, det va ett trevligt samtal vi hade .
IDag händer det väl inget, jordgubbar blir det och potatis :P Rensat massa jävla jordgubbar . Inte kul, men det blir förbannat gött sen !
Såg den japanska paranormal activity inatt, njaa inget att rekommendera :/
Jaa, det va väl allt !



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0