- Haha woooops !

Fick lite nattsällskap i fredags :) då fick jag fan hit muppjäveln ! Trodde jag inte :P
Gjorde fan inget, irreterade varandra som vanligt och glodde på tv :P Jaa, det vi brukade göra . Har inte träffat den människan på ½år :/ Har allt saknat honom lite .
Efter han hade dratt igår så sov jag typ hela dagen, gick och la mej vid halv11 på kvällen och sov till 11 idag :) Fyfan va skönt det va !
Idag vet jag väl inte riktigt va jag ska göra, tänker bara ta det lugnt faktiskt :) Det är nice !

I veckan ska jag se om fröken Marie har lite tid att få besök av mej :) Va ett tag sen jag va i Axvall nu, mjaa .
Ska fortsätta att försöka få ner Sandra hit :P Usch va jag saknar henne ! :(

Hm, någon som vill betala mina räkningar och köpa en ny plattång till mej ? Betala ett klippning skulle va bra med :P Oh hellyeah jag är fattig !

EH ! :)


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0