- Hm, Göteborg 2012 ?

Jag har funderat lite, jag vill inte gå på Axevalla vuxendagis i 3år . Så har börjat kolla på lite andra utbildningar och jag har fastnat för en i Göteborg .
Det är Natur och matematik, den verkade riktigt intressant faktiskt . Och jaa, det är ju matte så det säger jag verkligen inte nej till ;)
Känner att det är dags att ha lite framtidsplaner ! Det är något som jag inte har haft på flera år men nu när jag börjar reda upp mitt liv så känns det skönt att kunna planera lite :)
Men ska nog läsa klart matteB i Axvall, men får se hur länge jag står ut där borta :P

Vet inte riktigt vad som händer idag, tror det blir att städa rummet tråkigt nog :/ Men det behövs verkligen . Det blir en enkel städning, plocka bort massa grejer från golvet och dammsuga !
Blir väl lite korsord med :P Har fastnat för det som fan ! Även fast det är barnkorsorden, men hallå ! Måste ju börja smått :P Måste ju använda hjärnan lite
Mer än så blir det nog inte denna dag

Tänkte se om jag kunde lära mej något om aktier, skulle va riktigt roligt ! Så det blir nog att prata med grannen om det för han håller på med sånt :) Dock är han lite konstig så jaa, det kan bli en utmaning :P

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0