- Korsord och kaffe

Japp, har börjat lösa korsord som en idiot :P Självklart skickar jag in det sen :) Det är riktigt stimulerande faktiskt, få arbeta med hjärnan lite !
Det är mitt morgonnöje nu för tiden :P Tar mitt kaffe och min tidning och sätter mej i fåtöljen :)
Kan detta bero på att jag börjar bli lite gammal ? Känner att jag har mognat lite för fort detta ½år :/ Men jaja, nån gång ska man väl göra det med !

Imorses så tog jag mina tabletter, riktigt länge sen jag tog dom så jag blev illamående som fan :/ Spydde nästan, inte trevligt . Även fast jag hade ätit, brukar inte bli så då .
Men jag gick och la mej en stund om nu är det borta :)
Har töjt i örat till 6mm :) Det får bli till 8mm nån gång i veckan sen till 10 sen är jag faktiskt klar med det ! Vill inte ha större .
Idag blir det att duscha, men det får bli lite senare för jag orkar inte göra det nu :P Sover så sjukt dåligt så jag orkar knappt göra något längre :/ Hatart ! Bläää




Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0