- Mänskligheten

Jag har gett upp hoppet om mänskligheten, eller det gjorde jag för länge sen .
Att bo med folk som är ohyfsade och respektlösa gör att man börjar fundera på vad som händer med människor nu för tiden .
Det är inte bara folket här hemma utan överallt, dom som tror att dom kan göra precis vafan som helst, egoisterna .

Mänslkligheten äcklar mej så sjukt mycket:
- Mytomaner
- Otrohet
- Respektlösheten
- Egoismen
- Runtknullare
- Folk som lägger sej i andras liv

Jaa, mycket skit finns det runt oss . Det gör mej helt jävla galen .
Varför är endel människor såhär ? Hur blir man sån ? Människor kommer förbli ett mysterium för mej .

Juste, du som är min systers kompis som läser min blogg varsegod att berätta för min syster det jag skrev längst upp . Kan fan inte bry mej mindre .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0