- Mindre boobs tack !

Att ha ont i ryggen hela tiden är förjävligt, hatar det . Behöver träna ryggen och förminska mina bröst .
Fast det är otroligt dyrt att göra det, så det lär jag aldrig ha råd med . Kanske skulle önska mej det i födelsedagspresent ? Hm, tror inte jag kommer få det iallafall så känns inte värt :P
Men iallafall, jag gillar inte mina bröst heller så det är väl också en anledning till att jag vill förminska dom och lyfta dom .
Vill kunna känna mej stolt över min kropp, men jag känner mej som ett renoveringobjekt just nu . Vill ha massa pengar och lägga mej under kniven . Fettsugning, bröstförminsking och bröstlyft .
Skulle va underbart att kunna va stolt över sin kropp, avundas dom som gör det .

Idag har jag inte gjort allt för mycket än, blev väckt en timme tidigare än vad jag skulle . Inte kul alls, min syster ville låna mitt paraply så då fick jag gå upp för att leta efter det lite små virrig :P
Vart ute med min lille kille, han var inte snäll ute så han fick gå och lägga sej i korgen . Han är lite smått trotsig just nu, 5års trots . Snart 5år iallafall :P
Ska ta en dusch sen så jag känner mej lite fräsch tänkte jag . Kan ju vara bra när man ska träffa folk ikväll :)
Det ska bli rätt kul ikväll :) Träffa min extra familj ! :D Älskart !
Imorgon blir det ju bal då, eller inte för mej utan för studenterna, jävla lyx ! Vill också gå på bal :/

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0