- Mjaa fyfan

Har inte gjort något speciellt idag som vanligt :P Ne men det blev en softar dag idag .
På kvällen tog jag ett långt varmt bad med massor av skum ! Helt underbart må jag säga :)
Målade en liten grej jag gjort med lera :) Kanske inte så vacker men jag hade inte mycket annat att göra för någon dag sen :P
Tycker det är jätte kul att pyssla faktiskt, kul att göra saker med händerna :) Gjorde t.ex en giraff i lera och sen målade jag en savann och så limmade jag fast giraffen på bilden och gav den till Sabina :) Den var uppskattad .

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, får väl se . Måla lite kanske, skulle va rätt kul . Va ett tag sen jag gjorde det :/ Har inte råd med canvas så jag fick måla över en ful grej med vitfärg förut .

Denna har jag gjort, sne och jävlig .


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0