- Naket ska det va !

Mjoo, jag är lite små nudist jag ! Skönt att va naken :) Dock behöver min kropp renoveras lite så det är inte många som har sett mej naken !

Har inte gjort allt för mycket idag, har inte mått så sjukt bra faktiskt :/ jävla abstinens som har kommit fram, endast för jag är uttråkad och rastlös . Inte bra, men jag viste att det skulle bli så faktiskt .
Imorgon är min moder ledig så jag har någon "vettig" människa att prata med XD Far min kommer la hem vid 11 eller något, ingen aning .
Får se vad som händer, behöver skaffa mej en till fotobok så jag kan sätta in bilderna från Axevalla Vuxendagis :) Mjaa, mitt älskade dagis !
Nee, men jag saknar faktiskt skolan . Folket iallafall, endel av dom, mjaa inte många utav dom då ! Haha :] Dom har sin charm alla av dom, men endel kan ju dra åt helvete :)

Nee, nu ska jag klä av mej och springa runt naken i Skara ! :]

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0