- Regn, regn och åter regn

Idag har jag inte gjort allt för mycket, kollat på tv mest och suttit med sökord . Var med när min syster klippte sej, mjaa nee .
Åt mat hemma idag, hamburgare med bröd höhö . Nee men det va gott :) Innan det åt jag en köttbullebaguet jag bad far min köpa för jag hade inte ätit någon frukost, vilket är väldigt ovanligt den här veckan faktiskt .
Imorgon får vi väl se vad som händer, eller nej, jag ska städa hos faster :P far min ska väl klippa gräset antar jag . Behöver städa mitt rum kom jag på nu :P

I helgen tänkte jag se om mor min kunde färga mitt hår, det behövs just nu ! Hatar utväxt :/ inte vacker .
Annars i helgen tänkte jag bara ta det lugnt och spela tv-spel ! Några öl kanske det blir med, beror på om jag har råd eller inte . Börjar blir riktigt jävla fattig :/ gillar jag inte !

Det va väl allt för mej antar jag, finns inte allt för mycket att berätta .

Sell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0