- Sidecut ?

Funderar starkt på att beställa tid hos Lillan så hon får göra en sidecut på mej, fast inte renrakat utan till ha kanske 3-5 mm på vänsta sidan :)
Skulle va riktigt skönt just nu när det är så varmt ute, skulle väl helst vilja raka av allt men det vågar jag inte :P Jag har ojämt huvud !
Får beställa tid tills nästa vecka för då har jag nog lite cash :)

Har suttit ute i solen i en timme nu med grannkärringa och mina föreldrar, Sebastian tog vi inte med för det är så jävla varmt, känns inte så snällt !
Ikväll blir det att grilla körv med grannkärringa och familjen, mjaa kan nog bli rätt trevligt :) Man är ju inte allt för hungrig nu på dagen !
Min älskade Marie hörde av sej idag ! Då blev jag riktigt glader :) Kanske skulle träffats på fredag :D det hoppas jag på :)



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0