- Skiter i't !

Har tänkt lite, joo jag vet ett mirakel, jag skiter i att fira min födelsedag . Fyller år på en onsdag och jag har inga pengar . Känns inte värt .
Känner ingen här i Skara och andra jag känner runt omkring jobbar .
Så jag tänker inte ens tänka på att det är min födelsedag då utan det är en helt vanlig onsdag helt enkelt .
Blir bara deprimerad av att tänka på att jag inte har något att göra den dagen och tänka på att jag inte har råd att göra något .
Hade jag haft pengar så skulle jag knappast firat här i Skara, skulle dratt iväg någon stanns där jag känner någon . Värt att sitta i Skara med pengar ? Verkligen inte !
Usch vad jag saknar folket från skolan :(

Idag vet jag inte vad som händer, om det regnar såhär ikväll så tänker jag inte gå och kolla när studenterna går till balen . Är redan småsjuk och jag vill inte att det ska bli värre . Haft feber i ett par dagar :/
Så det blir en hemmakväll isåfall . Nopp, inget bingolotto ikväll inte ! Det är slut, det suger ju lite smått .
I veckan funderar jag på om man kanske skulle följa med mor till skolan för att ha något att göra . Pyssla lite, även fast dom kanske inte behöver folk så vill jag bort från Skara, behöver verkligen rensa mina tankar innan jag blir helt jävla galen och åker in på psyket !
Sen är det ju då midsommar och då fyller min lille kille år :) 5 år faktiskt, jösses vad tiden går fort ! Tycker inte det va länge sen han var en liten tjockis :P Ska fixa en party hatt till honom på lördag :) Så det syns att han fyller år ! Hade han inte vart rädd för ballonger så hade det allt vart ballonger överallt här hemma !
Men jag tror det blir en lugn midsommar faktiskt, känner inte för att göra något faktiskt .

Pratade lite med Jakob igår :) Han skulle till Axvall efter han hade vart nere i Göteborg så då tänker jag åka ut dit för att träffa honom ! AH Jag saknar Jakob ! Även fast han bits ;O 

Här var han väl några månader :')


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0