- Sol !

Ännu en dag med sol :) Men imorgon skulle det tydligen bli regn :/ Det gillas inte !
Suttit ute en timme nu, får se om vi fått lite färg ! Suttit ute i linne (mycket ovanligt här på valhall) så boobsen får lite färg med och man får sånnadära fula linjer :P
Men jag vill inte va någon blekfis i sommar så jag passar allt på ! Älskar att sitta ute i solen med en öl eller 10 ;)

Senare åker mina föreldrar och syster till Lidköping, men neej jag ska inte åka till hjulafton . Inte kul när man har sett det 100gånger, same shit every year !
Så jag stannar hemma med Bastian :) Får väl se vad som händer, fast jag kanske ångrar mej så jag följer med iallafall :P Beror på hur tråkigt jag har !
Ska städa idag, eller imorgon, eller nästa vecka :P Behöver verkligen dammsuga ! Men det är mycket mycket mycket tråkigt att dammsuga ! Blää !
Far min fixade min dörr nyss, så jag slipper lyfta upp den varje gång jag ska stänga och den låter inte när jag öppnar den :P

Snart helg, på fredag hoppas jag på att få träffa Marie :) På lördag blir det kalas, kul ? Nej ! På söndag kommer Jacob till bonneland ! Yay :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0