- Studenten :)

Idag har det inte hänt allt för mycket må jag säga, haft feber hela dagen :/ inte kul alls !
Imorgon blir det att gå upp tidigt för att ge Sebbebastian mat och sen gå ut med honom, inte det roligaste man kan göra men någon måste göra det !
Sen ska jag väl försöka sova lite va det tänkt :P Det fixar sej nog :)
På kvällen bär det av till Axvall för att fira Daniel som tar studenten imorgon ! Usch vad jag känner mej gammal :O Har sett denna pojk växa upp och nu ska ungen ta studenten !? Helvete va gammal jag är ;/
Men det ska faktiskt bli riktigt kul :)
På lördagen blir det väl att kolla när folket ska gå på bal, eller det beror på vädret för min del :P Har jag feber är det väl inte det bästa att gå ut och det regnar och är jävligt !
Har något att göra i helgen iallafall :)

Fick en räkning från psyk idag, vilket jag inte kan fatta varför för jag har inte vart där sen i februari kanske ? Det är herr Niklas som har avbokat alla mötene och jag kanske har avbokat ett ? Då va jag sjuk .
Så idag fick jag en räkning på 130kr, mor min blev lika förbannad som jag så hon skulle ringa dit imorgon :P
Vad skulle jag göra utan min mor ? Nu slapp ju jag göra det :)

Det va väl allt för mej skulle jag tro ! Finns inte allt för mycket att berätta nu för tiden .
Juste ! Tänker inte skriva massa "personlig" skit här längre, för förra gången jag skrev om bråket som var här hemma så hade nån av min syster kompisar "tipsat" henne om det så hon blev förbannad . För vad ? Skrev inga namn och vem vet vem hon är ?
Och det är faktiskt min blogg och jag skriver vad jag vill . Lämnar inte ut något personligt iallafall, måste väl få skriva av mej som vem som helst !? Men neeeeej, tydligen inte .
Tror jag vet på ett ungefär vem det var iallafall, onödigt .

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0