- Tält ?

Mjaa, jag funderar på att skaffa ett tält och sen flytta härifrån . Känner mej verkligen inte välkommen här längre . Gick upp förut och blev ignorerad, kul ? Nej ! Vill inte vara här längre, hatar det .
Bäst att få ut sej detta nu för om några dagar kommer jag bli som en känslolös zombie, har börjar ta mina tabletter igen för att stabilisera mitt humör och min ångest .
Dessa jävla tabletter som jag har tagit i ca 5 år hatar jag, visst dom hjälper men jag hatar dom iallafall .


Just nu smsar jag med Jacob, pratar med folk på msn och kollar film . Mjaa, helt okej .
Imorgon ska jag inte göra något speciellt, blir en lugn dag . Ska skörda mina potatisar ! Det har jag längtat efter faktiskt :)
Har städat lite idag, ska dammsuga imorgon för det orkade jag inte idag ! Inte kul att vakna av en mardröm fan :/ det har jag inte saknat !
Självklart så har jag löst korsord också :P Riktigt roligt må jag säga !

Finns inte mycket mer att berätta idag



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0