- Tripp till Axvall

Idag blev det en liten tripp till Axvall för att träffa Lenita och Jessica :)
Satt vid sjön och tjöta i 1½ timme sen vandra vi till bussen, fast bara jag som skulle åka buss :P Men det va svin nice att träffa lite folk !
Mor min mötte mej vid busstation så va det bara att sätta sej på cykeln och trampa hemåt !
Grannkärringa satt hos oss, inte något ovanligt :P Hon bjussa på vin så det va inte fel :) Hennes sambo kom över sen med, han är lite små konstig men vem är inte det ?
Dom gick för en stund sen, så det blir väl sängen för min del snart antar jag . Imorgon får jag städa lite, dammsuga iallafall . Har lite att plocka undan fortfarande, segt !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0