- Åsna

6 Veckor är en lång tid, ca 6 veckor kvar tills jag slutar skolan . Jag vill att dessa veckor ska gå fort .

Vet inte vad som händer idag, lika mycket som igår antar jag . Eller igår va jag ju i Lidköping och grejer så det händer nog mindre idag !
Hm, igår kväll gjorde jag inte mycket alls . Kollade på Celebrity Rehab några avsnitt annars gjorde jag inget alls . Va rätt dött .
Kände inte för att göra något heller, så jag satt framför datan och sega tills jag gick och la mej . Hade bara 1 öl kvar så det va en mycket lugn kväll !
Imorgon är det dags för skolan igen, det är blir pinigs hela dagen . Fattar inte hur dom har tänkt riktigt, pingis från 10.20 - ca 15.00 ? Jaa, mycket dötid kommer det att bli . Men det finns ju sällskapsspel och tipspromenad ! Jösses vad spännande !
Tänkte faktiskt ta en tripp till min vän Marie i veckan efter skolan, om hon nu vill det vill säga !

På tisdag blir det tatuering igen ! Längtar som fan :] Denna kommer bli dyrare än dom andra jag har gjort, blir min första färg med :) Den ska sitta på benet ^^
Mitt älskade IFK Göteborg <3

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0