- Enhörning

Sitter här och kämpar med min andning, astman är riktigt illa idag :/ Det va den igår med
Hatar verkligen detta, borde sluta röka men det är svårt och jag vill inte riktigt heller
Får leva med detta helt enkelt

Var hemma idag för jag fick en ångestatack i morses, länge sen jag fick det senast, hade glömt bort hur hemskt det va :/
Har inte gjort allt för mycket idag, sovit lite . Va och handla en sväng förut, köpte tandkräm, det måste man ju ha för att va lite mysigt i käften, inte för att jag pussar någon men endå .
Ska duscha sen och göra naturkunskaps uppgifterna som jag missade för ett tag sen annars blir det väl inget mer denna dagen skulle jag tro .

Har inte mått riktigt bra det senaste, tänker mycket och har väldigt mycket ångest för saker . Har även börjat äcklas av mej själv igen, vilket är mycket jobbigt .
Äter nästan inget på vardagarna, kanske blir något när jag kommer hem från skolan när hela familjen äter annars äter jag aldrig frukost eller nåt på dagen, blir bara kaffe, inte bra alls .
Måste fixa detta

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0