- Grisbjörn

Tänkte bara informera om att jag ska tatuera mej imorgon ;) IFK Göteborg i mitt hjärta, mitt blå vita hjärta
Jösses vad gay det blev .

Idag hade vi friluftsdag, eller vet inte om man riktigt kan kalla det för det :P Man fick välja mellan vollyboll och pingis hela dagen :P
Då valde jag pingis för jag är lat ! Men jag är redigt kass med för jag förlora mot alla 3 jag spela mot XD
Va ju inte så glad efter det kan jag ju säga ! Sen skulle vi som inte gick vidare spela sällskapsspel eller gå tipspromenad, gjorde båda höhö .
Nee, det va en rätt värdelös dag faktiskt . Sitta och glo i flera timmar va inte kul alls !

Vet inte vad som händer mer i veckan faktiskt, blir väl skolan och tatuering bara .
I helgen ska jag supa Vilhelm under bordet ;) han skulle ge mej en match sa han men det kommer nog inte gå så bra som han vill . Jag är härdad :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0